recht door zee is diep ademhalen

dinsdag, juli 18, 2006

Marlies:eergister om deze tijd stonden we nog in La France op te treden.
Anne: ja, echt vet warm. we zijn er een week geweest in de hitte en dan ook nog dansen.
Marlies: ja elke dag weer. Wat een week! Maar wel heel gezellig in onze schuur met onze groep!
Anne: ja en ook nog met het hele orkest erbij ze zijn net zo gek als ons.
Marlies: welk optreden vond jij nou het leukst?
Anne: ik vond ze allemaal even uniek en bijzonder!!!!!!!.
Marlies: hahahaha! ik vond t bij de bejaarden persoonlijk iets minder!
Anne: ja tuurlijk die zijn oud en rimpelig. Maar wat wel goed van ons is is dat we al een lange voorstelling kunnen geven!
Marlies: ja dat hebben we leuk gedaan! Zullen we ff wat leuke foto's laten zien?
Anne: ja is goed doe maar wat leuke foto's.
Marlies: komen ze:









In de boesie toen het regende












La Tribu de Dana
















Sperzieboontjes met pasta en kip

5 Comments:

  • At 2:54 p.m., Blogger Ilse said…

    Hahaha! Die laatste foto was nou juist géén sperzieboontjes en pasta en kip :-) (alleen maar kip, haha)!

    Maar leuke foto's!

     
  • At 2:57 p.m., Anonymous Anoniem said…

    hahahahah ja je hebt gelijk!dat kip-boontjes-pasta-gevoel overheerst nog;)

     
  • At 2:59 p.m., Blogger Ilse said…

    Het stomme is dat ik vaak kip en boontjes eet als ik geen zin heb om te koken, grrrr....! Stomme Fransen, een beetje mijn snelkookgerecht afpakken (zodat ik het nu niet meer zo hoef)!

     
  • At 5:21 p.m., Blogger Joanne said…

    Tjow vette shit die dana :-) Gelijk gevoel voor opstellingen :-)

     
  • At 11:38 a.m., Blogger milou said…

    leuke foto's hoor!
    zo te zien was het leuk :-)
    en bedankt voor de kaart!!

     

Een reactie posten

<< Home